مصاحبه جدید عبدالرضا قاسمی با لیدر بلندپرواز لرستانی (بهروز وثوقی‌راد)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 2307
بازدید کل : 60168
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

از  خودت بگو و اینکه لیدر کدوم تیم ها بودی ؟

بهروز وثوقی (خدارحم دالوند) و اهل خرم‌آباد لرستان هستم و در سال 1360 بدنیا آمدم . معروف به «بهروز وثوقی فوتبال» .در  تیمهای خیبر ,  کوثر, راه آهن , استیل آذین , پرسپولیس و اخیرا" گهر دورود  جزو کانون لیدرهای این باشگاه ها بودم. در کوثر آقای آیت‌الله‌زاده برای این باشگاه و مردم خونگرم خرم‌آباد خیلی تلاش کرد تا این تیم در لیگ بماند اما این کار ممکن  نشد. من همیشه مدیون ایشان هستم. البته در تیم پرسپولیس بیشتر مطرح شدم . وقتی با  استیل آذین به گیلان رفتیم بر مزار مرحوم سیروس قایقران حاضر شدم  .

 در زمینه سینما چه فعالیت های داشته ای ؟

در سريال  «سرزمين كهن» به كارگردان كمال تبريزي نقش یک جاهل را داشتم .  فيلم دیگری بود بنام «جايي براي اشتباه نيست» نقش يك قصاب را دارم. در فيلم های  «شوق جواني» ،  «منفي دو» سه دونگ سه دونگ ؛سه پنج دو و  چند فیلم مستند و ... چند نقش کوتاه و بلند داشتم . عاشق بهروز وثوقم . خسرو شکیبایی را هم خیلی دوست داشتم . خدا رحمتش کند . از بازیگران فعلی هم عاشق پرستویی و حامد بهدادم .در ورزش و سینما هم الگوهایی دارم . در ورزش الگوی من در درجه اول مرحوم  تختی و بعد از سلطان علی پروین است . در سینما هم محمد علی فردین

 این روزها در تیم گهر بیشتر حضور داری . آیا با اونها قرارداد داری ؟

از شکل گیری تیم گهر و در اردوهای کردان و کرج ,  در کنار تیم بودم . در همه بازیها هم یکی از لیدرهای تیم هستم . من فعلا" هیچ قراردادی با گهر ندارم و فقط به عشق سرزمینم در خدمت تیم هستم . البته مسئولین تیم قولهایی داده اند ولی تا کنون ریالی نگرفته ام . و هر جا بوده به خرج خودم رفتم . خوشبختانه با اینکه بازیها در خارج از استان برگزار میشود ولی تماشاگران حضور خوبی داشته اند . بخصوص در بازی با پرسپولیس که حدود 8-7 هزار نفر اومده بودند . صدای تماشاگران ما بیشتر از 50 هزار نفر تماشاگر پرسپولیس بود . هر چند تا کنون چند تیم دیگر مرا بعنوان لیدر می خواستند . ولی تعهد به استان ایجاب می کند فعلا" در خدمت گهر باشم . نمی خواستم روبروی مردم خودمان باشم ولی همه باید بدانند مشکلات مالی ریادی دارم که ....

نا گفته هایت ؟

نامرادی زیاد دیده ام . چه قولها که به من دادند و عمل نکردند . از بزرگان فوتبال و سینما گرفته تا دوستان کوچه و خیابان .... از خرم آباد به عشق سینما به تهران آمدم . در تهران خیلی زود چهره میشوی . تا حالا که کمی موفق بوده ام و در جستجوی آینده هستم. همیشه دنبال مطرح شدن بودم . چه در ورزشگاه و سینما . هدف نهایی من سینما است . مطمئن باشید در سینما ایران مطرح میشوم . مطمئن باشید

خاطرات  زیادی هم دارم .تلخ و شیرین .  خیلی ها با تیپ من مشکل دارند . من این تیپ را خیلی دوست دارم . نمی توانم آن را کنار بگذارم . متاسفانه خیلی مدیران با این تیپ من مشکل دارند . و....

 




:: بازدید از این مطلب : 2447
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com